Biuro obsługi klienta:
Poniedziałek – Piątek: 9:00 – 17:00
[email protected], tel.796 174 303
Molluscoo, 82-300 Elbląg,
ul. Stanisława Sulimy 1
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Zanim wyślesz wiadomość
Sprawdź nasze FAQ, być może mamy już odpowiedź na Twoj problem.
Jak długo trwa realizacja zamówienia
Po potwierdzeniu wpłaty kurier dostarcza paczkę przeważnie w 2 dni robocze. Czas ten może jednak ulec wydłużeniu z powodów zależnych od wybranej firmy kurierskiej
Jakie formy płatności są obsługiwane przez sklep
Obsługujemy płatności w oparciu o system PayU oraz PayPal i płatność za pobraniem
Jakim kurierem zostanie wysłana moja paczka
Współpracujemy z kurierami InPost, Poczta Polska i DPD
Czy wysyłacie za granicę?
Obecnie oferujemy sprzedaż za granicę jednak oferta ta jest ograniczona do wybranych partnerów handlowych. Więcej informacji uzyskasz wysyłając nam zapytanie przy pomocy formularza
Jak wygląda proces reklamacji zamówienia?
Informacje dotyczące reklamacji oraz pozostałą dokumentację znajdują się na stronie:
Czy oferujecie realizacje zamówień hurtowych?
Tak. Prosimy o kontakt telefoniczny lub zapytanie za pomocą formularza lub adresu [email protected]
FORMULARZ KONTAKTOWY
* pola wymagane